Формуляр за връщане/замяна на закупена стока от онлайн магазин falkculinair.bg
Обект на връщане/замяна са тези стоки, които са върнати в добър търговски вид и без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 календарни дни от датата на получаване на стоката.
За удовлетворяване на желанието Ви за връщане/замяна на закупена стока, е необходимо да е прикрепите доказателство за покупката – товарителница/разписка от куриерската фирма, използвана за доставка, гаранционна карта и/или фактура към върнатата стока.
Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само
въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случай на видима повреда на пратката
в момента на нейното предаване се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано
констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай Клиента може да откаже получаването на
пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции
пред куриера с получаването ѝ отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката на
Клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.
Транспортните разходи по връщането/замяната на стока закупена от онлайн магазин falkculinair.bg са изцяло за сметка на
купувача. Замяната с друг продукт/продукти се извършва на същата и/или по-висока продажна стойност.
Възстановяване на сумата се извършва по банков път на посочена от клиента банкова сметка в срок от 14/четиринадесет/
календарни дни, считано от датата на получаване на върнатата стока.
Пратки изпратени с наложен платеж не се приемат.
Необходимо е да следвате следните стъпки при попълване на формуляра:
1.В таблица 1 попълнете данните на вашата поръчка
Номер на гаранционната карта | |
Дата на поръчката | |
Име и фамилия | |
Адрес за кореспонденция | |
Електронна поща | |
Телефон за връзка |
2. В таблица 2 попълнете количеството, сериен номер на стоката (артикула), които желаете да върнете и оставете
вашия коментар
Количество | Сериен номер | Коментар |
3. В таблица 3 попълнете информация, в случай, че желаете да замените върнатия продукт с друг, като посочите
име на продукта /артикулен номер, количество, което желаете, както и причина за замяната
Име на продукта/артикулен номер | Количество | Причина за замяната |
4. В таблица 4 попълнете вашите данни необходими за да ви бъде възстановена сумата по банков път.
Данни за връщане на заплатената сума | |
Титуляр на сметката | |
Банка | |
BIC | |
IBAN |
5.След коректно попълване на формуляра за връщане на закупена стока моля, да го прикрепите към поръчката за
връщане/замяна
Причини за връщане/замяна | |||
Грешен продукт | Не отговаря на очакванията ми | ||
Фабричен дефект | Промених решението си | ||
Забавена доставка | Наранен продукт |
6.Обслужването на рекламации става по реда описан по-долу.
Попълване на бланка за връщане/замяна с описано подробно становище на причините за връщане/рекламация.
След получаване на формуляра falkculinair.bg връща отговор на Клиента на валиден e-mail адрес или телефон.
falkculinair.bg си запазва правото да не приеме констатацията на Клиента ако прецени, че основанието му за
връщане/замяна е неоснователно или е следствие на неправилна употреба от страна на Клиента. В случай, че от
получения формуляр не става ясно за причините по предявената рекламация falkculinair.bg уведомява Клиента за
правата му по подходящ начин /телефон или валиден e-mail/ Важно е стоките за връщане/замяна да бъдат добре
опаковани. За всяка стока върната с рекламация се съставя констативен протокол и след преглед се попълва
становище с приемане или отхвърляне на предявената рекламация. Срокът, за който falkculinair.bg трябва да
излезе със становище пред Клиента в законоустановения срок – до 10 /десет/ дни след предявяване на рекламация.
След оформянето на констативния протокол и приемането на рекламацията като основателна, falkculinair.bg
уведомява Клиента по телефон или e-mail и предприема следните действия по обслужване на рекламацията:
1. Изпраща на Клиента нов продукт от същия вид за собствена сметка
2. В случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт предлага варианти за избор на друг продукт на същата
стойност
3. В случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт falkculinair.bg възстановява стойността на Клиента в
законоустановения ред.
4.При отхвърляне на предявената рекламация и попълнен констативен протокол falkculinair.bg уведомява Клиента
за становището си, като изпрати копие от констативния протокол на посочения от Клиента e-mail адрес. Клиентът
уведомява доставчика по телефон или e-mail за последващи действия относно рекламационния продукт. При
заявяване за обратно получаване, продукта и констативния протокол се изпращат на Клиента по удобен за него начин,
като разходите по получаването са за негова сметка. Ако в 30 /тридесет/ дневен срок след уведомяването, Клиента
не потърси стоката си falkculinair.bg запазва правото си да се разпорежда със стоката както намери за добре и
не дължи никакви суми, както по стойността на продуктите така и по направените разходи за тях на първоначалния им
притежател.
Дата: Име и подпис: